STRND CREËERT SAMEN MET PARTNERS EEN CORONAPROOF DRIVE THRU RESTAURANT
**April 2020 – redactioneel artikel Eventplanner.be
Evenementenlocatie STRND verzorgt samen met Boerschappen en Taste More een ‘Drive Thru Restaurant’ in Breda. Daarbij organiseren ze hun activiteiten zo dat ze 100% werken volgens de Nederlandse RIVM richtlijnen.
Ruim 1,5 week geleden ontstond het idee. Marijn van Dijke (STRND), Stijn Markusse (Boerschappen) en Rob van den Broek (Taste More & Home Made Chefs) staken de koppen bij elkaar en ontwikkelden dit 100% coronaproof gezinsuitje. Overschotten van boeren worden opgekocht, gasten kunnen hulpmaaltijden doneren, bestellingen gebeuren online en betalingen verlopen volledig contactloos met het CR-payment systeem van CM.com.
Het is niet toevallig dat juist deze eventlocatie samen met hun partners Boerschappen en Taste More in tijden van crisis dit unieke concept uitrolt. STRND staat al jaren bekend als een informele en creatieve eventlocatie centraal gelegen in de Benelux. Het bedrijf organiseert events die vaak nét dat tikkeltje anders zijn: anders, creatiever en effectiever. Normaal halen zij buiten naar binnen, nu halen ze binnen naar buiten. De slogan van STRND, Outside in Events, heeft er dan ook een betekenis bij gekregen. De zo geliefde combinatie die er binnen vaak gerealiseerd wordt voor opdrachtgevers van: foodtrucks, creatieve break outs en verrassende catering realiseren zij nu buiten, vanuit de auto en 100% veilig!
Harm Wonders, Marketing Manager van STRND, vertelt: “achter de schermen zijn we, zoals iedereen in de sector, druk bezig met het verplaatsen van onze events. Dit is een flinke uitdaging maar we merken dat het contact met onze opdrachtgevers uitstekend verloopt. Investeren in een goede relatie met je opdrachtgevers is namelijk key in tijden van crisis. We kijken enorm uit naar het moment dat we onze deuren weer mogen openen en onvergetelijke events voor onze opdrachtgevers mogen gaan organiseren in Breda.”
VERNIEUWEND DIGITAAL CONCEPT IN DE PIPELINE
Tot die tijd zit evenementenlocatie STRND niet stil. Drive Thru Breda en het Foodbox Pick Up Point voor maaltijdboxen zijn hier twee voorbeelden van. Het bedrijf is ook druk bezig met de ontwikkeling van een vernieuwend digitaal concept. “Dat wat we zo graag doen: mensen samenbrengen en verrassen op mooie events kan helaas even niet. Dat weerhoud ons er echter niet van om dit (digitaal) tóch te gaan realiseren in de vorm van een vernieuwend concept wat we ook weer ontwikkelen met onze bestaande partners. Samen staan we sterk!”